tjoo

Hejsan.

Idag blir det nog en lugn dag tror jag, men man vet ju aldrig.
Joachim tog ledigt från jobbet idag och nu e han ute och fiskar med sin pappa så vi får se när han kommer hem, man vet ju aldrig han kan sitta ute och fiska hur många timmar som helst.

Ska strax gå ner till affärn och handla lite, ska göra hemma gjord glass med daim i, idag. Sen ska jag göra hemma gjort potatismos och köttgryta, undra hur det går med köttgrytan har aldrig gjort det innan men hoppas att det blir gott.

Sen blir det väl till att städa också om det ska komma folk hit imorrn. sen hitta några snygga kläder också som man kan ha på sig imorrn. Måste ju se bra ut ofc. ;D

Om ungefär tre månader så har jag och jocke sparat nästan 15 tusen och då blir det en resa till Cypern i sommar till huset. Och då blir det bara att ta det lugnt, sola & bada, Nallen har bestämmt att han ska åka till Cypern 2 gånger i sommar en gång med mig och bara ta det lugnt och en gång med hans polare och festa där nere.

Nehe om man ska gå och göra sig iordning och sen gå ner och handla då...


Ha det puss  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0