nyår

Hejsan=)
Tänkte bara titta in och skriva att jag lever, ska strax gå bort till sara och fira in de nya året med henne och mina underbara vänner=) senare under kvällen så kommer även Joel dit och gör oss sällskap så att jag får träffa mitt hjärta också=).
Har vart hos mamma idag och firat henne, för ho fyller ju år imorrn men smart som hon e så firar vi alltid henne dagen innan, inte roligt att sitta hemma hos henne och fira när man e bakis till en förbannelse. Så jag och Joel åkte hem till henne innan och åt lite god mat och så.
Har inte vart hemma särskilt mycket nu på senaste så de e därför som jag inte har skrivit så mycket, i stort sett så e jag bara hemma och duschar och slänger på mig nya kläder, resten av min tid e jag uppe hos joel eller så e jag hemma hos sara, så sjukt tråkigt att sitta ensam hemma liksom.
Så det e därför jag inte har skrivit på länge.
Sitter och lyssnar på Jay Smith och försöker att hitta några kläder jag kan ha på mig ikväll.
Ne nu måste jag skynda mig.
Ha de puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0