Strax jobb

Hejsan.
Tänkte bara uppdatera lite innan jag sticker iväg till jobbet.
Nu sak jag jobba idag, lördag och måndag vad jag vet om än så länge.
Det går väldigt mycket magsjukan här nu.
Iaf sen på lördag efter jobbet så ska jag nog säga till J att han kommer hit och hämtar mig, sen åker vi nog upp till honom och myser lite.
Jag behöver lite manlig värme i detta kalla väder.
Har vart på stan med mina fina tjejer och tagit en fika, sen gick jag och sara på stan och skulle köpa julklappar, men det blev dock bara en massa grejer till oss ist, eller det blev väl inte så mycket till mig men lite iaf, bla, en ny jacka, strumpor,underkläder och ett linne.
Nehe nu måste jag kila.
Kanske skriver sen när jag kommer hem, vi får se om jag orkar.
Ha de puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0