Hemma

Hejsan.
Nu e jag hemma igen, eller jag kom ju hem i söndags men hann inte skriva i går och söndags.
Min helg var helt underbar, förutom att jag inte kunde sova så mycket för farfar e världsmästare på att snarka. Men men inte så mycket att göra åt, jag fick sova ut i går ist. Sov faktiskt till halv tio den fick jag ett mess av Joel.
Vi kom upp till farfar vid 22 tiden på fredagskvällen så det var ju bara att tända på värmen för det var ju ingen värme där uppe i huset som ligger mitt i skogen. Så sen när det hade blitt lite varmt så gick vi och la oss.
Vakande av att Becca bus kom och hoppade på mig och skrek Saga fast jag heter Sara, men vill hon säga att jag heter Saga så får jag väl heta det då. Haha söt fisen
Åt lite frulle sen bar det av mot Ulrika (en liten by som heter så). för att äta julbord, åh shit vad jag åt, så mätt som jag var då så mätt hade jag inte vart på länge.
Just de det jag ville ha sagt var ju att fy faan vad mycket snö det var uppe hos farfar, det var lite mer än en halv meter, sen natten mellan lördag och söndag så kom det 12 cm mer snö. Så det var ju bara att ge sig ut och börja skotta snö på söndagen.
Jaja nu har jag berättat lite om min helg. Nu ska jag börja göra mig iordning sen städa lite här hemma. Sen vid kl 17 så ska jag gå hem till Sara och träna lite fit.
Kan nog skriva lite mer sen under dagen.
Ha de puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0