I'm back

Hejsan.
Tog en depp dag igår, men nu e jag tillbaka på rätt spår igen.
Just nu sitter jag och kollar vilka kläder jag ska ha på mig på lördag på farfars julbord, tror att jag har hittat ett par som blir bra, men måste fortsätta att leta för jag ska ju vara där hela helgen så måste ha med mig några ombyten, på lördag blir det nog ett par svarta chinos, vit tröja med volanger (stavning?) kavaj över det och sen mina nya skor. Blir nog kanon.
Så på fredag kl halv åtta jag mot Mjölby=).
Nu funderar jag på att gå hem till mamma och knycka lite mat, har inte ätit något idag, jag e typ sveriges sämsta på att laga mat, så jag ställer mig helst inte i ett kök för det slutar inte bra.
Ska ta en massa kort nu i helgen så ska ni få se hur det ser ute i min farfars sommar hus. Sen en massa på kusinerna och övriga släktingar. Ska bli så kul att träffa alla igen, Längtar.
Nu måste jag hoppa in i duschen.
Skriver imorrn igen när jag kan.
Ha de puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0