Så där ja

Hejsan.
Så där ja, nu kan jag lägga mig framför datorn en stund igen.
Har haft rätt möe att göra idag, eller jag har gjort min dag till att jag skulle ha mycket att göra så kanske jag blir av med min överenergi, men den har inte försvunnit.
Iaf jag bestämde mig för att hänga upp nya gardiner idag, så då fick jag stryka dom först och sen hänga upp, men det var ju inte det lättaste, speciellt inte när man inte har någon stol att ställa sig på så smidig som jag e så hoppade jag upp på fönster brädan och ställde mig där och vinglade. Sen har jag plockat undan lite här, diskat lite. Pluggat lite, har börjat med min Svenska C uppsatts nu, och den ska handla om skor haha. Sen pluggade jag lite samhäll också. Men det la jag ner ganska snabbt.
Har även suttit och tjötat lite med D, ska försöka att få han till att komma in till stan imorrn. Vill så hemskt gärna träffa honom. Så det e la ungefär vad jag har gjort idag.
Tänkte om jag ska sova eller om jag startar en film, hmm vi får se hur det blir.
Skriver mer imorrn..
Ha de puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0