tråkig dag

Hejsan.
Idag e det nog världens tråkigaste dag, har fått reda på lite grejer som gör mig väldigt ledsen, så vi får se hur detta slutar, jag själv hoppas på det allra bästa. Och jag hoppas att han gör det också.
Så jag ska ligga hemma hela dagen och deppa sönder.
Kommer förmodligen att deppa i några dagar framöver.
Vilken tur att jag ska åka upp till farfar på fredag, komma bort härifrån iaf i två dagar, farfar ska få ta hand om mig lite. Bara få krama om honom och känna att man får en bamse kram tillbaka och kärlek. Så nu tycker jag att vi ger min farfar lite kärlek för det ger han mig varje gång jag e hos honom.
Det här med D verkar ju inte funka särskillt bra, men jag ska ha honom och så enkelt e det, får alltid det jag vill ha. Så han ska bli min.
Fan vilken tråkig dag det e idag. Får helt enkelt sova bort hela dagen, för mer än det skulle jag nog inte klara av ändå.
Eller så startar jag en film och bara ligger och surar hela dagen.
FAN.
Aja hörs av när jag mår bättre.
Ha de puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0