Uppe med tuppen

Hej hej.
Idag e jag faktiskt uppe med tuppen, vaknade vid halv 8, det var länge sen jag vaknade så tidigt.'Men fattar inte redigt hur jag kunde vakna så tidigt, för jag kunde inte somna i natt för mina grannar under mig hade nån slags jävla fest så det stod härligt till, typ 8 gubbar och en rökhosta.se kärring.
Men jag e iaf pigg, så det gör ju inget om jag vaknade så tidigt.
Den 28:e blir det nog att jag beställer bussbiljett upp till farfar.
Asså jag har inte så jäkla mycket att berätta, jag saknar D, men vi ska ju ses någon dag så jag får sakna han i några dagar till.
Nu ska jag ta på mig lite gå ut och gå kläder, sen tar vi en rask promenad på 1 timme.
Skriver mer under dagen.
Ha de puss  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0