rolig helg

Hejsan.

Tänkte bara uppdatera lite om vad som har hänt i helgen.

I fredags så var jag hemma hos Sara en sväng och mös lite med henne, karin o jonas. I lördags så åkte jag och joel och köpte en säng på SOVA i jkpg så den kommer om 3-4 veckor. Åkte förbi mormor och morfar när vi ändå var i dom krokarna och fick lite mat.

Här e sängen som vi köpte. Vet dock inte om det kommer att vara det tyger eller om det blir vitt men det e den modellen iaf.

Sen efter mormor o morfar besöket så åkte vi hem gjorde oss iordning för att åka till sara o jonas för att festa, jag och isac var nyktra faktiskt men joel fisen drack och alla andra också. Sen när alla skulle dra ut så åkte jag, joel och isac hem, för det suger rätt ordentligt att gå ut när man e nykter.

Söndag så åkte vi hem till mamma och hämtade Alice (mammas hund) och sen gick vi ut och gick med henne i 1 timme, hittade lite blommor när vi var ute och gick, då blev det vårkänslor på riktigt=), hittade även en fotboll som hade legat ute hela vintern så den tog jag så nu har jag en fotboll, ska se till att träna upp mina skills=) sen åkte vi och lämnade alice igen och då hade mami gjort mat till oss. Efter det så åkte vi ut till Joels syster och joel drack lite kaffe sen kollade vi lite när hans syster brände gräset så att det blir fint i sommar. Medans hon gjorde det så satt vi och snackade med Hennes gubbe, haha han e så jävla klockren kanske världens skönaste, jag börjar typ skratta så fort han öppnar munnen bara. Sen sparkade jag lite fotboll med deras lilla dotter=)

Nu ska jag iaf gå iväg till skolan, har historia idag. Sen ska jag till Sara efteråt.

 

Ha de puss  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0