ledig idag

Hejsan.

Är ledig idag så jag bara glider runt i Joels stora mjukisbrallor och linne, ska snart hand-tvätta lite tröjor som man inte ska tvätta i maskinen, sen i eftermiddag så ska jag nog gå ner till min lägenhet och hämta mina arbetsbyxor, Jag och Joel åker ju upp till farfar imorrn och ska vara där hela helgen (hela släckten kommer dit), vi ska måla lagårn, svinhuset och laga lite fönster och klippa lite gräs och röja undan lite buskar och sånt, en fixar helg, så jag behöver nog ha mina arbetsbyxor.

Sen ska jag få lite presenter och så av farfar när vi ändå är där uppe. Saknar farfar redan fast det bara var 2 veckor sen vi sågs.

Nehe nu ska jag ta tag i det är med att hand tvätta mina tröjor.

 

Ha de puss  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0